Shop Mobile More Submit  Join Login
Zelda Wind Waker temple pearls cosplay props by CrimsonYura2011 Zelda Wind Waker temple pearls cosplay props by CrimsonYura2011

SOLD OUT! and DISCONTINUED (due to unable to charge for the hard work.) 


here they are, the legend of zelda wind waker pearls cosplay props, completed and ready for fun!

wood balls and tons of paint = loz ww pearls

Add a Comment:
 
:iconsizemore06:
SIZEMORE06 Featured By Owner Oct 26, 2014
I need a huge favor. I've already bought a custom made expensive box to fit all 3 orbs and the girl making the orbs ran out. How big are each of your orbs? I need to buy all 3. can you make an exception and make all 3 for me please? What are the dimensions of the orbs?

Thanks,
Adrienne
Reply
:iconcelestiallight1117:
CelestialLight1117 Featured By Owner Oct 5, 2013
These are beautiful. How much is one?
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Oct 5, 2013  Hobbyist Artisan Crafter

thx.

I don't really make these anymore.

but I could make an acceptation I guess.

which one were you interested in?

they were $10 each. 

I take paypal only, when doing business through this website. just an fyi :)

Reply
:iconnintendo-girl2723:
nintendo-girl2723 Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
So cool :la: what kind of paint did you use?
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks, I use Dazzling Metalics by DecoArt.

i mix my own colors.
Reply
:iconnintendo-girl2723:
nintendo-girl2723 Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
oh okay.
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
sorry that this explanation wasnt very exciting.
Reply
:iconnintendo-girl2723:
nintendo-girl2723 Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
nah its fine
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
mmk
Reply
:iconnintendo-girl2723:
nintendo-girl2723 Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
umk
Reply
:iconpanlong-dragon:
Panlong-Dragon Featured By Owner Dec 21, 2012  Hobbyist General Artist
Bawss o3o
Reply
:iconlostntheclouds:
lostntheclouds Featured By Owner Dec 5, 2012
These are neat! Do you free hand the symbols on? :)
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Dec 5, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
thank you :)

yes i do free hand the symbols on them. it aint easy i can tell u that much XD
Reply
:iconlostntheclouds:
lostntheclouds Featured By Owner Dec 6, 2012
Lol, I can imagine!
I was thinking of trying this out as a gift for christmas..but I am like the worst artist...I am not sure how this will go..eek. I did start working on sketching them on paper.

Might be buying a bunch of balls to try them on hehe.:)

Your paint shades are perfect too..do you use acrylic paint? :)
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Dec 6, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
lol good luck with that :D

yes i use acrylic.

hey if ur not able to get yours to turn out right let me know so i can help.

if u end up giving up (which i hope you wont, im sure you can do it :D)
mine are 4 sale in my etsy shop. ;)
Reply
:iconlostntheclouds:
lostntheclouds Featured By Owner Dec 7, 2012
Lol thanks..I might need the luck...I know I will hehe
I hope I dont give up...but if I do I'll have to stop into your shop haha.
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
teehee u go girl! XD
Reply
:iconlostntheclouds:
lostntheclouds Featured By Owner Dec 9, 2012
Thanks! :)

I ran to joann's today to get some stuff and thought i'd go ahead and pick out the stuff for it..couldnt decide what color shades to with yet...since I have to go back later this week.
But I couldnt find the wooden balls..the best I could find were wooden balls but they had a hole on one side...and I really didnt want a whole on one side lol...do yours have holes.

Oh I also found the wood vases..there so perfect! I had a hard time deciding what size to go with lol.
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Dec 9, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
mine have flat bottoms (for display) and there is a hole on the bottom.

Reply
(1 Reply)
:icon1-randomzeldafreak:
1-RandomZeldafreak Featured By Owner Sep 20, 2012  Student Filmographer
OMG i want it but idk they are so COOL!!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Sep 20, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
:3
Reply
:iconsessomesmaru:
Sessomesmaru Featured By Owner Sep 17, 2012
i want one but i dont know about delivery
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Sep 17, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
it costs me over $11 as it is to ship. so im charging cheeper than it is. :\

if you want only ONE. i'd guess the shipping would be around $5... its the weight factor.
which one did u have in mind?

send me a private message when yo have made up your mind.
:P
Reply
:iconzeldanerd4ever:
Zeldanerd4ever Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist General Artist
wow!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
^_^
Reply
:iconzeldanerd4ever:
Zeldanerd4ever Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist General Artist
these are amazing!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
thank you
Reply
:iconzeldanerd4ever:
Zeldanerd4ever Featured By Owner Sep 17, 2012  Hobbyist General Artist
welcome!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Sep 17, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
:)
Reply
:iconsessomesmaru:
Sessomesmaru Featured By Owner Sep 13, 2012
i want one but i dont know.....
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Sep 13, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
do you now? :P
well only you would know if you do or not.
drop me a message when you've made up ur mind i guess.

whats the issue? maybe i can help.
Reply
:iconfullmetalwolfe:
FullMetalWolfe Featured By Owner Jul 2, 2012  Hobbyist General Artist
Very Awesome!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
thx
Reply
:iconblinklight:
Blinklight Featured By Owner May 25, 2012  Student Digital Artist
Wahhh, your stuff is awesomeeee...

Is an honor that you faved my stuff. :3
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner May 25, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
O.o

wow thx :D

it brings a smile to my face that people like my art XD
Reply
:iconkaeporagaebora3:
KaeporaGaebora3 Featured By Owner Apr 2, 2012
=O Can you compare their size to anything found in a normal house? They look like the fit in your hand. And they're so pretty!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
they are palm sized. :)

see that paint brush on the left? thats an average sized paint brush so that should give you the idea how big the pearls are too.
Reply
:iconkaeporagaebora3:
KaeporaGaebora3 Featured By Owner Apr 2, 2012
Oh wow I'm dumb. xD I should have seen the brush right there. Palm size? That's pretty good. Again, they're very pretty!
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Apr 2, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
thx lol
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Photographer
relly good i love them dumb dude so mean, i wish i were were livve and can CHOP OF HIS HEAD!!!!( More play stuff Live is oliva and she is the queen of hearts, yes i am a Cards men so... I can TELL HER!!........ LIVVE I NEED YOU TO DO SOMTHING!!!)
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
O_O;
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Photographer
.........
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
*headache*
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Photographer
LOL me too, i am listing to the songs and my Mom has them up to like 150 and i am so tried, and my cat i acttaking my Foot! HE is sooo anoing sometimes
Reply
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
lol
Reply
:iconfoxfacelovegood:
FoxfaceLovegood Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Photographer
LoL
Reply
Flagged as Spam
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
thx.

plz dont use that language on my pages.
:l
Reply
Flagged as Spam
:iconcrimsonyura2011:
CrimsonYura2011 Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
im reporting you and blocking you.

very immature.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 1, 2012
Image Size
124 KB
Resolution
975×554
Thumb

Stats

Views
2,964
Favourites
125 (who?)
Comments
56

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon PowerShot A540
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/2.6
Focal Length
6 mm
Date Taken
Feb 28, 2012, 2:01:21 AM
Sensor Size
5mm
×